2009. november 19., csütörtök

VÁLASSZUNK VAGY SZAVAZZUNK?

Döntés előtt állunk. Válasszunk vagy szavazzunk? Normális körülmények között elmegyünk szavazni és a jobbikat válasszuk. De mi van akkor, ha felmérjük a valós helyzetet és megállapítjuk, hogy az aki nekem jobb, akit én választanék annak semmi esélye a győzelemre? Lehangoló valóság, de az igazság az, hogy nem először és valószínű nem is utolyára vagyunk ebben a helyzetben. De hát dönteni kell.
Dönthetünk a semmittevés mellett. Demokráciánk ezt is megengedi. Így viszont még a legalapvetőbb jogommal sem éltem, és nem is tettem semmit azért, hogy a szomorú helyzet valamikor is megváltozhasson. A másik lehetőség az, hogy elmegyek szavazni és nem a számomra jobbikat választom, hanem egy olyant akinek legalább esélye van, de azzal a tudattal, hogy megtagadtam önmagamat és népemet. Végül pedig megmarad az a lehetőségem, hogy elmegyek szavazni és választom azt aki nekem a legjobb, legszimpatikusabb, hiszen ő áll a legközelebb hozzám. Teszem ezt azzal a reménységgel, hogy egyszer majd úgy szavazhatok, hogy azt választom, aki számomra legjobb és ő is egyenlő eséllyel indul.
Hogy ennek az ideje mikor jön el? Lehet, hogy az én életemben nem, talán a gyermekem vagy unokám korában. De csak akkor, ha most én így szavazok.
Minden esetre én abban bízok, amit Pál apostol mond: Mert a mi országunk a mennyekben van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése